از بارداری تا زایمان با نورسته

تولد انسان و مراحل آن اتفاق شگفت انگیزی است. اما بدون شک پشت سر گذاشتن آن بدون استرس و فشار نخواهد بود. از بارداری تا زایمان فرآیندی است که شما را به چالش می‌ کشد و حتی ممکن است شما را در حالت‌ هایی قرار دهد که هیچگاه برای آن آماده نبوده‌ اید. اما اگر کسی باشد که شما را از همان ابتدا راهنمایی کند، بدون شک مراحل برای شما بسیار ساده خواهد بود. مرکز مشاوره بارداری نورسته در کنار شماست تا آنچه را که به عنوان یک مادر از همان روزهای اول بارداری نیاز دارید، بدانید و با انواع روش‌ های زایمان آشنا شوید. در ادامه بیشتر در مورد این موارد صحبت خواهیم کرد.

زایمان خوب با نورسته

خدمات مشاوره و بارداری نورسته

بدن انسان‌ های مختلف با یکدیگر متفاوت است. بنابراین تجربه یک فرد از بارداری و زایمانش با فرد دیگری ممکن است کاملا متفاوت باشد. حتی تجربه زایمان یک خانم برای فرزندی تا فرزند دیگر نیز می‌ تواند به طور کلی فرق داشته باشد.
اما یک متخصص و یک مامای ماهر اگر در تمام مراحل کنار شما باشد، هرچقدر هم که روند متفاوت و پیچیده باشد و یا شما در آن بی‌ تجربه باشید، به سادگی پشت سر گذاشته می‌ شود. مرکز مشاوره مامایی نورسته در تمام مراحل از بارداری تا زایمان کنار شماست تا به شما کمک کند زایمانی ساده و فرزندی سالم داشته باشید.

خدمات نورسته به شرح زیر هستند:

پکیج خدمات پیش از بارداری

شاید فکر کنید که این تنها دوران بارداری است که نیاز به مراقبت دارد. اما باید بگویم که این طور نیست. قبل از بارداری درست به اندازه دوران بارداری نیاز به مراقبت و رعایت نکات مربوط به سلامتی روح و جسم دارد.
ما در مرکز مشاوره مامایی نورسته به شما کمک می‌ کنیم تا از نظر روحی و جسمی برای بارداری بهترین آمادگی را داشته باشید. پکیج خدمات پیش از بارداری موارد زیر را در اختیار شما قرار می‌ دهد.

پکیج خدمات دوران بارداری

همه ما دوست داریم فرزند سالمی را به دنیا بیاوریم. اما داشتن یک فرزند سالم تنها به شرطی امکان پذیر  خواهد بود که در دوران بارداری مراقبت‌ های لازم را انجام دهیم.
یک مادر سالم یک فرزند سالم را نیز به دنیا می‌ آورد. از همان روزهایی که علائم بارداری ظهور می‌ کند تا روزی که مادر می‌ شوید، به کمک تمام اعضای خانواده به خصوص شوهر خود نیاز دارید. مرکز نورسته به شما کمک می‌ کند تا بارداری خوبی را از نظر روحی و جسمی پشت سر بگذارید. ما خدمات دوران بارداری خود را در دو پکیج زیر به شما ارائه می‌ کنیم.

پکیج عمومی

پکیج VIP

هر مادر می‌ تواند با توجه به نیاز و احتیاج خود هر کدام از این پکیج‌ ها را انتخاب نموده و در خصوص دوران بارداری و مراقبت‌ های لازم بیشتر بداند. آموزش‌ های دوران بارداری برای همه خانم‌ هایی که باردارند، برای تولد فرزندی سالم حیاتی و مهم خواهد بود.

پکیج فیتنس و تناسب اندام پس از زایمان

ما در نورسته نه تنها بر روی سلامت فرزندتان تمرکز داریم، بلکه به سلامت و تناسب اندام شما نیز توجه می‌ کنیم. یکی از خدماتی که مربوط به از بارداری تا زایمان نورسته است، ارائه پکیج فیتنس و تناسب اندام پس از زایمان است.
شاید شما هم جزو آن دسته از مادرانی باشید که دوست دارید به وزن بعد از زایمان خود بازگردید. بدون شک این پروسه زمانبر خواهد بود. اما با برنامه ورزشی و رژیم غذایی مناسب می‌ توانید به وزن ایده‌ آل خود بازگردید.
بدون شک اگر قبل از زایمان رژیم و ورزش مرتبی داشته باشید، با سرعت بیشتری بعد از زایمان وزن کم می‌‌ کنید. بنابراین برای کاهش وزن خود عجله نداشته باشید.
ما برای کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام مورد نیازتان به شما کمک می‌ کنیم تا ورزش مناسب با وزن، رژیم کاهش دهنده چربی بدن و برنامه پیشگیری از شل شدن عضلات لگن و شکم را کنار هم داشته باشید. این برنامه‌ ها در 3 بازه زمانی ارائه می‌ شوند.

پکیج خدمات زایمان فیزیولوژیک

یکی دیگر از آموزش‌ های دوران بارداری ما در مرکز نورسته مربوط به زایمان و انواع آن است. ما به شما کمک می‌ کنیم تا با انواع زایمان‌ های طبیعی مانند زایمان فیزیولوژیک، زایمان در آب و… آشنا شده و به شما کمک می‌ کنیم تا برای آنها از نظر جسمی آماده باشید.
در مرکز نورسته شما به انتخاب خود با توجه به بدنتان می‌‌ توانید بر روی مراحل زایمان خود کنترل داشته باشید. همچنین به کمک روش‌ های علمی که در پکیج خدمات زایمان فیزیولوژیک به شما ارائه می‌ کنیم، زایمانی سالم و ایمن خواهید داشت.

خدمات پاپ اسمیر، آیودی و معاینه زنان

تمام خانم‌ ها چه قصد بارداری داشته باشند، چه باردارند، چه زایمان کرده‌ اند و چه دیگر قصد زایمان ندارند، به طور مرتب و دوره‌ ای نیاز به معاینه دارند. در مرکز مشاوره مامایی نورسته ما در تمام مراحل معاینه کنارتان خواهیم بود. تست پاپ اسمیر، گذاشتن آیودی و یا برداشتن آن و معاینات روتین زنانه را می‌ توانید در این مرکز انجام دهید.

درباره نورسته

سخن آخر
زایمان تجربه‌ ای است که بیشتر خانم‌ ها در طول زندگی خود حداقل یک بار تجربه آن را خواهند داشت. شاید به این فکر کنید کسی که یک بار زایمان کرده نیازی به مشاوره برای زایمان‌ های بعدی خود ندارد. اما بدون شک بدن فرد در طول یک زایمان تا زایمان دیگر رفتارهای متفاوتی نشان می‌ دهد. از بارداری تا زایمان، مرکز مشاوره نورسته به شما کمک می‌ کند در همان مراحل اولیه تجربه لذت بخشی از تولد فرزند خود داشته باشید. ما در کنار شماییم تا معجزه تولد فرزند یا فرزندانتان را لمس کنید.

تماس با نورسته

نظر شما
تمامی حقوق وب سایت متعلق به نورسته می باشد
کپی رایت 2024 | طراحی وب سایت توسط دارکوب
Tellephone