بهترین مرکز بارداری و زایمان در سعادت آباد

اگر به دنبال بهترین مرکز خدمات زایمان در سعادت آباد هستید یا از دوستان خود در مورد زایمان در آب سعادت آباد پرس و جو می کنید باید به شما پیشنهاد کنیم که این مقاله را مطالعه کنید. چرا که پیدا کردن ماما و کلاس بارداری در سعادت آباد می تواند برای شما مهم باشد.

از سوی دیگر داشتن یک زایمان راحت در کنار گذراندن دوران بارداری آسان و تحت نظر تدابیر یک پزشک زنان متخصص می تواند تجربه شیرینی را برای بانوان باردار به ارمغان بیاورد. اگر به این فکر می کنید که کجا زایمان کنید یا ساکن تهران هستید و به دنبال بهترین بیمارستان‌ها و مراکز خصوصی برای زایمان هستید در ابتدای کار باید اطلاعات کافی از ضروریات یک زایشگاه مجهز را به دست آورید.

زایمان در آب

زایمان در آب یکی از روش هایی است که بانوان باردار با استفاده از آن در هنگام وضع حمل و تولد نوزاد خود درد کمتری را تجربه می کنند. در روش زایمان در آب فرد قسمتی از پروسه زایمان یا تمام فرایند وضع حمل را درون آب گرم داخل وان سپری می کند. آبگرم به بانوان باردار کمک می کند تا تحرک کافی داشته باشند و با انبساط عضلات شکمی و ماهیچه های هالب سریع تر فرزند خود را به دنیا بیاورند.

این شیوه در حال حاضر یکی از محبوب ترین گزینه های زایمان است که توسط مراکز باروری و زایشگاه ها انجام می شود.  زایمان در آب نورسته یکی از مجهزترین و به روز ترین مراکزی است که در تهران و ایران این روش زایمان را به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می دهد. شما می توانید در زمینه زایمان در آب  و برای برخورداری از مراقبت های ماما یا مشاوره های کلینیک نورسته به این مجموعه مجهز در سعادت آباد مراجعه نمایید.

در اتاق های زایمان کلینیک نورسته دو بخش برای زایمان طراحی شده که بخشی از آن مربوط به  امکانات زایمان در آب همچون یک استخر زایمان، گاز اکسیژن و توپ پیلاتس می باشد . در بخش دیگر از فضای زایمان دارای صندلی و تخت زایمان است تا مادر هر زمان که بخواهد شیوه زایمان راحت را انتخاب نماید.

 

واحدهای پیشرفته مرکز خدمات زایمان در آب سعادت آباد به گونه ای طراحی شده که مادران در طول فرایند زایمان تا حد امکان احساس آرامش کنند. این حس آرامش به مادر کمک می کند تا تمام قرارهای قبل و بعد از زایمان خود را در یک مکان انجام دهد.

زایمان در آبزایمان در آب

ویژزایمان در آبگی های اصلی بهترین مرکز خدمات زایمان در آب سعادت آباد

اگر می‌خواهید پروسه زایمان خود را تحت نظر کادر مجرب طی کنید و از  مراقبت خصوصی قبل، حین و بعد از زایمان برخوردار شوید باید در انتخاب بهترین مرکز خدمات زایمان سعادت آباد چند فاکتور مهم و اساسی را مورد توجه قرار دهید.

·       معاینات بارداری و برگزاری کلاس بارداری سعادت آباد

بهترین جایی که می توانید به صورت مداوم در حین بارداری و قبل از آن برای دریافت مشاوره و معاینات پزشکی به آنجا مراجعه نمایید، مراکز درمانی تخصصی در این زمینه است. شما برای اینکه بتوانید بارداری سالمی را پشت سر بگذارید باید قبل از اینکه باردار شوید برای انجام برخی از آزمایشات و معاینات پزشکی به پزشک زنان و زایمان و ماما در سعات آباد مراجعه کنید.

همچنین در طول دوران بارداری مادر می تواند تحت نظر یک پزشک مجرب و متخصص از سلامت خود و جنین اطمینان حاصل کند. برگزاری کلاس بارداری سعادت آباد به مادران کمک می کند تا فیزیولوژی بدن خود را برای انجام زایمان راحت تر آماده کنند.

·       برخورداری از اتاق ویژه زایمان در آب

برای استفاده از شیوه زایمان در آب سعادت آباد باید مجموعه مورد نظر از امکانات کافی و به روز برخوردار باشد. استخر آب گرم و ابزارهای استفاده شده در این شیوه زایمان باید به طور دقیق و صحیح ضدعفونی شده و کاملا استریل شود. ماما و دستیاران وی باید در زمینه زایمان در آب تخصص داشته باشند و به طور کاملا درباره ابعاد مختلف این شیوه آموزش های کافی و لازم را دیده باشند.

اتاق مخصوص زایمان در آب باید کاملا مجهز بوده و شامل ابزارهای مختلفی چون وان آب گرم ، تخت زایمان ، کپسول اکسیژن  و… باشد. دمای اتاق و استخر زایمان باید به صورت مدام توسط پزشک یا دستیار وی کنترل شود و در صورت بروز استرس و اضطراب در مادر بتواند وی را آرام نماید. 

·       اتاق خصوصی

تولد کودک یکی از شیرین ترین لحظات هر پدر و مادری است؛ به همین خاطر زوجین ترجیح می دهند در لحظه تولد کودک در کنار هم باشند و این لحظه را با همدیگر تجربه کنند. اگر برای شما مهم است که همسرتان در لحظه تولد کودک و پس از آن  کنار شما باشد؛ حتما به دنبال مجموعه ای بگردید که از اتاق ویژه برای زوج ها برخوردار باشد. مجموعه نورسته به عنوان بهترین مرکز خدمات زایمان در سعادت آباد از این بخش برخوردار است که برای بهره مندی از آن باید چند هفته قبل از تولد نوزاد خود در این باره با پزشک خود و بخش خدماتی کلینیک صحبت کنید.

·       برخورداری از پزشکان متخصص و کاربلد

بیمارستان و بهترین مرکز خدمات زایمان در آب سعادت آباد شامل طیف گسترده ای از پزشکان ، کادر درمان و پرسنل کاربلد و آموزش دیده است. مجموعه ها و زایشگاه های معتبر طیف کاملی از خدمات مامایی و مراقبت های پرخطر را ارائه می دهند و به صورت منظم و مدام کلاس بارداری سعادت آباد را توسط پزشکان زبده برگزار می نمایند. نورسته دارای تیمی از ماماهای مجرب و مشاوران متخصص زنان و زایمان است که بسیاری از آنها در برترین دانشگاه های علمی ایران و دنیا آموزش دیده اند.  

·       برخوردای از تجهیزات به روز و پیشرفته

امکاناتی همچون بیهوشی 24 ساعته، بخش مراقبت های ویژه نوزادان،  بخش مراقبت های ویژه از مادران دارای زایمان پرخطر،  مجموعه ای از کلاس ها قبل و بعد از زایمان ، اتاق های خصوصی خصوصی ، مراقبت و پرستار شبانه، اتاق های زایمان مجهز با سرپرستی ماماها و با امکانات داخلی پیشرفته ، توپ زایمان، تشک مدفوع و… همگی جزو تجهیزاتی هستند که بهترین مرکز خدمات زایمان در سعادت آباد باید از آن ها برخوردار باشد.

کلاس های زایمان

کلاس های زایمان نورسته به شما کمک می کند تا برای زایمان و زندگی با یک نوزاد جدید آمادگی بیشتری داشته باشید. بهترین زمان طی کردن این دوره ها بین هفته های ۲۴ تا ۳۶ بارداری است چرا که گذراندن این کلاس ها توسط والدین نقش فعالی در زندگی کودک و مادر ایفا می کند. برنامه کلاس های زایمان ما عمدتا شامل موضوعات زیر است

 

ویژگی های برجسته یک زایشگاه خوب

ارائه بهترین خدمات زایمان در سعادت آباد و برخورداری از  امکانات پیشرفته زایمان در آب جزو پارامترهایی است که افراد در هنگام انتخاب مراکز درمانی و پزشکی به آنها توجه می کنند.

چگونه بهترین زایشگاه ها را انتخاب کنیم؟

هر زن بارداری در هنگام زایمان ، دوران بارداری و پس از وضع حمل باید از دوره  درمان مناسبی برخوردار گرد..  زمانی که درد زایمان می شود اولین دغدغه وی به دنیا آوردن  فرزندی سالم و بدون عارضه است؛ بنابراین، شما باید یک زایشگاه را با در نظر گرفتن چند عامل اساسی انتخاب کنید:

خدمات و پشتیبانی های ارائه شده قبل و بعد از زایمان

مراقبت های ضروری قبل و پس از ایمان  توسط بهترین مرکز خدمات زایمان در سعادت آباد می تواند سلامت روحی و روانی مادران را به میزان بسیار زیادی افزایش دهد.

دستورالعمل های عکاسی در هنگام تولد کودک

اولین لحظات به دنیا آمدن کودک قطعا برای  شما و همسرتان بسیار خاص و ویژه  است به همین خاطر بهتر است در هنگام ثبت این لحظات  دستور العمل هایی را رعایت کنید تا تمرکز کادر درمان در مراقبت از شما و کودکتان برهم نخورد.

مراقبت های ویژه پس از زایمان

اگر زایمان طولانی یا دشواری داشته‌اید یا سزارین کرده‌اید، ممکن است بخواهید زمانی را به دور از هیاهو استراحت کنید.  اگر می خواهید بخوابید ممکن است در یک بخش پر سر و صدا پس از زایمان این امکان برای شما فراهم نشود. اتاق‌های خصوصی معمولاً در صورتی در دسترس شما قرار می گیرند که آن ها را از قبل رزرو کرده اید یا از  شرایط  اضطراری برخوردار باشید. اما اگر زایمان سختی داشتید، ممکن است پرستاران شما را در اتاق های  نزدیک  ایستگاه پرستاری بستری نمایند.

همچنین اگر زایمان سختی داشته‌اید یا بچه‌های بزرگ‌تری دارید، وجود یک پرستار شب می‌تواند به شما کمک کند تا به حالت عادی برگردید. این افراد از تجربه عملی در زمینه نگهداری نوزادان و پرستاری از مادران برخوردار هستند.  بهره مندی از دانش گسترده ای در مورد الگوهای خواب، سلامت نوزاد و مادر و ایمنی آن ها  باعث می شود که  در هفته های اول مادر احساس بهتری داشته باشد.

مراقبت های پس از زایمان  موجب ارتقای  سلامت زنان ، جراحی لگن، اختلالات کف لگن بعد از بارداری و زایمان می شود . از سوی دیگر شیردهی همیشه برای مادران آسان  نیست، هنگامی که به کمک نیاز دارید، مشاوران شیردهی تا از شما حمایت می کنندتا این پروسه را با آرامش و راحتی پشت سر بگذارید.

کلام آخر

بعد از اینکه متوج شدید باردار هستید قطعا  می خواهید برای زایمان به دنبال مراکز درمانی و بیمارستان های معتبر بگردید.  انتخاب بهترین مرکز خدمات زایمان در سعادت آباد و مکان مناسب برای زایمان می تواند تصمیم بزرگی برای شما  باشد. بنابراین در هنگام  انتخاب یک بیمارستان معتبر برای زایمان در آب سعادت آباد بهتر است به دنبال مرکزی باشید که  با خانه شما فاصله چندانی ندارد و در رابطه با کارکنان و نحوه برقراری ارتباط با آنها احساس خوبی دارید.

 

 

سوالات متداول

زایشگاه به چه مکانی اطلاق می شود؟

زایشگاه بیمارستانی است که برای مراقبت از زنان باردار و مراقبت از نوزادان تازه متولد شده طراحی و ساخته شده است. امروزه بیمارستان های بزرگ به صورت تخصصی در زمینه ناباروی و زایمان طراحی و ایجاد شده اند.

چرا به زایشگاه نیاز دارید؟

به محض اینکه بارداری شما تایید شد، باید جستجوی بهترین مرکز خدمات زایمان در سعادت آباد و بهترین متخصص زنان را آغاز کنید. به یاد داشته باشید که کل دوره بارداری غیرقابل پیش بینی است، بنابراین نباید در مورد خطرات دوران بارداری و زایمان بی تفاوت باشید. زایشگاه شرایطی را برای شما فراهم می کند تا به طور کامل در دوران بارداری و زایمان تحت نظر پزشکان متخصص قرار بگیرید.

نظر شما
تمامی حقوق وب سایت متعلق به نورسته می باشد
کپی رایت 2024 | طراحی وب سایت توسط دارکوب
Tellephone