پکیج خدمات پیش از بارداری کلینیک نورسته

خدمات پیش از بارداری کلینیک نورسته

پکیج خدمات پیش از بارداری کلینیک نورسته برای شمایی طراحی شده که قصد بارداری دارید و علاقمندید تا بارداری همراه با آگاهی را تجربه نمایید. 

کلینیک نورسته سلامت جسمی و روانی والدین را بررسی می‌کند و هرگونه معاینه، غربالگری و آموزش و مشاوره لازم را جهت اطمینان از بارداری سالم به شما ارائه می‌دهد.

آشنایی با فیزیک طبیعی بدن، رژیم غذایی مناسب و مصرف مکمل‌ها، بهداشت روان، ورزش‌های تخصصی و تعیین جنسیت و …

می‌دانید چرل شرکت در دوره‌های پیش از بارداری لازم است؟

زیرا ما بچه‌هایمان را خودمان انتخاب می‌کنیم و با آگاهی آنها را پرورش می‌دهیم.

کیفیت بالای اسپرم و تخمک به داشتن یک بارداری باکیفیت کمک می‌کند. این کیفیت بستگی دارد به اینکه پدر و مادر چطوری تغذیه می‌کنند و مکمل‌های پیش از بارداری که براشون موثره چطوری استفاده کنند از ورزش‌های تخصصی بارداری که کمک می‌کند به بالا رفتن کیفیت عضلات کف لگن و دستگاه تولید مثل پدر و مادر استفاده کنند.

والدین لازم است از نظر سلامت جسمی پیش از بارداری کاملاً بررسی شوند و همینطور از لحاظ روانی، نوع رابطه‌شان با یکدیگر مورد بررسی و در صورت نیاز تحت درمان قرار گیرند. 

هدف ما در کلینیک نورسته این است که تمامی تدابیری که برای رشد و پرورشی همراه با دانش و آگاهی است را بیاندیشیم و آن را با شما سهیم شویم و در این مسیر جدید و پر از چالش شما را همراهی نماییم. 

مشاوره قبل از بارداری چیست؟

مشاوره قبل از بارداری به جلساتی گفته می‌‌شود که شما با پزشک که در مشاوره قبل از بارداری پزشک سعی می‌کند تا علاوه بر بررسی سوابق، بیماری‌های زوجین و انجام آزمایشات مورد نیاز، آن‌ها را برای بارداری موفق آماده سازند. 

مباحث پکیج پیش از بارداری کلینیک نورسته

نظر شما
تمامی حقوق وب سایت متعلق به نورسته می باشد
کپی رایت 2024 | طراحی وب سایت توسط دارکوب
Tellephone